به گزارش مشرق، محمد احساني مدير شبكه يك سيما درباره آخرين جزييات گروه كودك اين شبكه گفت: طبق تشكيلات جديد سازمان صداوسيما و شبكههاي سيما
گروه كودك كه به لحاظ ساختاري از اين شبكه حذف شده بود بايد بار ديگر به شبكه باز ميگشت كه ما به دنبال احياي مجدد آن هستيم .
وي افزود: تحليل اين اقدام هم اين بود كه شبكه يك سيما به عنوان شبكه عمومي و ملي، نمي تواند نسبت به بخش مهمي از مخاطبين كشور كه كودك و نوجوان هستند و به عنوان يك گروه استراتژيك محسوب ميشود بي توجه باشد .
احساني اضافه كرد: طبيعي است كه براساس مقدورات و داشتههاي شبكه بايد برنامه ريزي مي كرديم كه در گام اول با پخش برنامههاي تاميني كار را شروع كرديم و سپس با برنامهريزي مناسب ساختار و الگو برنامهسازي را به تصويب ميرسانيم.
احساني با بيان اينكه ما به دنبال برندسازي در شبكه يك سيما هستيم، افزود: ما در گروه كودك شبكه يك سيما دنبال شخصيت هاي جديد و برنامه هاي نو و برندسازي هستيم و بنا داريم با برنامه ريزي بلند مدت به آن برسيم .
وي يادآور شد: اميدوارم كه با برنامهريزي انجام شده از اواسط سال 94 شاهد آغاز فعاليت گروه كودك و نوجوان در شبكه يك سيما باشيم .
گروه كودك كه به لحاظ ساختاري از اين شبكه حذف شده بود بايد بار ديگر به شبكه باز ميگشت كه ما به دنبال احياي مجدد آن هستيم .
وي افزود: تحليل اين اقدام هم اين بود كه شبكه يك سيما به عنوان شبكه عمومي و ملي، نمي تواند نسبت به بخش مهمي از مخاطبين كشور كه كودك و نوجوان هستند و به عنوان يك گروه استراتژيك محسوب ميشود بي توجه باشد .
احساني اضافه كرد: طبيعي است كه براساس مقدورات و داشتههاي شبكه بايد برنامه ريزي مي كرديم كه در گام اول با پخش برنامههاي تاميني كار را شروع كرديم و سپس با برنامهريزي مناسب ساختار و الگو برنامهسازي را به تصويب ميرسانيم.
احساني با بيان اينكه ما به دنبال برندسازي در شبكه يك سيما هستيم، افزود: ما در گروه كودك شبكه يك سيما دنبال شخصيت هاي جديد و برنامه هاي نو و برندسازي هستيم و بنا داريم با برنامه ريزي بلند مدت به آن برسيم .
وي يادآور شد: اميدوارم كه با برنامهريزي انجام شده از اواسط سال 94 شاهد آغاز فعاليت گروه كودك و نوجوان در شبكه يك سيما باشيم .